Opinió | Editorial

L'adéu de Munar

La dimissió era lògica desprès de tanta pressió. Fora de les institucions podrà defensar millor la seva innocència

Editorial | 27/02/2010 | Vistes: 1016 vegades

Maria Antònia Munar va prendre ahir la decisió més coherent per a ella, el seu partit, les institucions i la societat illenca. La dimissió li permetrà encarar amb més tranquil·litat els problemes que té amb la Justícia i defensar-se de les incriminacions que va fer ahir Miquel Nadal davant el jutge, i que ella nega. Munar també permet que la UM de Josep Melià pugui continuar endavant sense haver de patir els entrebancs que suposa tenir dirigents immersos en processos judicials de gran transcendència pública.

Ara UM ja no té cap imputat en el Parlament, però això no alleugera la inestabilitat que viu la Cambra. Serà possible que les Illes recuperin el sentit de la governabilitat en les actuals circumstàncies? Pot l'actual equilibri de forces mantenir el rumb dels afers públics d'aquí als comicis de juny del 2011? Té el president Antich capacitat per reconduir la situació? I és que la situació és de tal complexitat que ara mateix és impossible predir qui serà el nou president del Parlament. I el que és pitjor: tampoc no s'aclareix el panorama del Govern en minoria. En aquestes circumstàncies, Antich sempre té la possibilitat de dissoldre la Cambra i avançar les eleccions.

Notícies relacionades

L'opinió del lector

Advertiment

Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).

Normes d'ús

Avís legal

» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat

» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers

» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.

Opinions

AnteriorSiguiente
Pàgina 1 de 2
Per Grup de gestió de rates tragineres, fa mes de 2 anys
Ben igual que la Ser, cada demati donen un espai "pagat per l'ajuntament de Calviá que fa propaganda d'en Delgado, ai...la pela es la pela, mal sigui en Delgado. Tots tenen un preu, els diaris se retraten totsols. Qui es pot fiar de les declaracions que amollen cada dia.... maquillen les noticies segons el partit que els dona menjar.
Valoració:-1menosmas
Per unitat de cures intensives, fa mes de 2 anys
El diari pot dir el que vulgui, que per això hi ha llibertat d'expressió.

Valoració:1menosmas
Per escarrufat, fa mes de 2 anys
aquest diari es cobreix de glòria, esperem que per última vegada, defensant allò indefensable quan afecta a qui afecta. ara na MAM ja no és persona pública, ara ja no cal fer alegats d'aquesta dubtosa necessitat en un moment en què, ni més ni manco, la segona personalitat institucional de la comunitat ha de desfer-se de la seva aurea per fer front a dures acusacions. acusacions per altra banda vox populi arreu. i no de fa dos dies. esperem que qui hagi de reflexionar ho faci. malauradament, no ho faran
Valoració:11menosmas
Per Pere, fa mes de 2 anys
És de domini públic qui és na Munar. Aquesta editorial no m'ha agradat. La història dels 300.000 € dins el cotxe oficial és un conte de fades devora la realitat que potser qualque dia se sabrà. Pensau que de cada dia hi haurà més gent amb ganes de destapar l'olla. I na Munar és culpable d'haver saquejat durants anys les institucions públiques en el seu profit.
Valoració:7menosmas
Per Do not visit Majorca, fa mes de 2 anys
Llevat de un comentarista que té la valoració en vermell, tots els altres tenen un IQ inferior per aprovar estudis primaris.

Se recomana exercir la ment, solucionant crucigrames i sudokus, fent exercicis de matemàtiques, llegint novel·les i obres literàries, etc.

Els diaris en castellà estan en perill de extinció precisament per manca de lectors capaços de entendre un text.


Valoració:-18menosmas
Per Patetisme, fa mes de 2 anys
Patètic aquest editorial : qui l'ha escrit, en Joan Riera sota les ordres de can Serra ?? Mirau encara com la defensen aquests bergants de Can Serra .... Investigació ja de la UTE MAM-Serra ....
Valoració:33menosmas
Per Chiguaca, fa mes de 2 anys
¿El PP va hacer una moción de censura en Cort con los votos de dos regidores que han llegado de forma ilegítima gracias a una campaña financiada con dinero robado? Aunque no estén imputados, sus votos no son éticamente válidos.
Valoració:63menosmas
Per Ulleres, fa mes de 2 anys
Encara intentau defensar-la i feis mig editorial parlant del panorama del Govern per desviar l'atenció de la implicació de Munar!? Vergonya!
Valoració:48menosmas
Per Eugeni, fa mes de 2 anys
En Xisco Mas deu ser el jutge, no? No respectar la presumpció d'innocència és impropi d'un demòcrata. En haver-se dictat sentència, ja escainarem tots. Ara no és hora!
Vaja colla de corbs afamagats!
Valoració:-61menosmas
Per quina pena, fa mes de 2 anys
vaja editorial. hagues estat millor no dir res
Valoració:43menosmas
AnteriorSiguiente
Pàgina 1 de 2
Vídeos
Noticia relacionada.
Artà i Capdepera també arruixen José Ramón Bauzá
Publicada el 25/05/2012 per Antoni Pol a Part Forana
Noticia relacionada.
Actors i actrius de les Illes s'uneixen contra el tancament d'hospitals
Publicada el 25/05/2012 per Antoni Agüera a Polí­tica
Portada
DB2dBa001.pdf