Esports | Bàsquet

Els dos clubs necessiten la victòria

El Bàsquet Mallorca és a només dos punts de la promoció, del CB Cornellà

Salvador Ripoll | 07/03/2010 | Vistes: 136 vegades

La derrota del Bàsquet Mallorca en la jornada anterior, a casa contra el Servindústria Tarragona 2017 per 88-90, ha complicat la permanènicia als homes de Xavi Sastre en la Lliga LEB Or. Avui s'enfronten, a les 19 hores al pavelló Pazo Provincial dos Deportes de Lugo, al Lecho Río Breogán, un club que ja ha militat en l'ACB. Els àrbitres prevists són el castellanolleonès Martínez Fernández i el gallec Guillán Riveiro.

Els locals han sumat 14 victòries en les 26 rondes disputades i són a només dues per lluitar per la quarta plaça i tenir un petit avantatge en la primera eliminatòria dels play-off. En l'anterior varen caure a Lleó per 88-69, després d'una fatal segona meitat amb un parcial de 25-14 i 21-13.

El conjunt de Rubén Domínguez començà amb el següent cinc inicial: Nacho Ordin, de base; els portuguesos, Jeffrey Xavier i Betinho Gomes, d'alers; amb els pivots nord-americans Eric N. Coleman, el millor del seu equip amb 14 punts, i Jeff Adrien. També jugaren Jordi Vallmajó, Lamar Hallmann, Javier Román, el mallorquí Berto Corbacho, José Maria Balmón, ex del Palma, i Sergio de la Fuente.

El tècnic local, Rubén Domínguez, va declarar que "els dos mallorquins juguen de manera molt ràpida i intenten aprofitar la primera oportunitat de què gaudeixen. N'hem de controlar el contrajoc, que sempre organitzen amb quatre jugadors, i per això he d'utilitzar una defensa diferent".

En l'enfrontament d'avui, Xavi Sastre pot disposar de tots els seus efectius i necessita victòries per tal d'allunyar-se de la zona de promoció i, sobretot, per recuperar els punts perduts contra el Tarragona.

Paraules clau:

L'opinió del lector

Advertiment

Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).

Normes d'ús

Avís legal

» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat

» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers

» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.

Opinions

De moment no hi ha comentaris.

Vídeos
Noticia relacionada.
Tejeiro reconeix que es va crear una societat per pagar menys imposts
Publicada el 11/02/2012 per Europa Press a Ciutat
Portada
DB1dBa001.pdf