Esports | Tennis

El número 1, a les totes

El manacorí Rafel Nadal començarà el darrer Grand Slam de la temporada, l'únic que manca a la seva vitrina, liderant el rànquing mundial per davant Fererer

Agències | 31/08/2010 | Vistes: 203 vegades

El tennista manacorí Rafel Nadal començarà l'Obert dels Estats Units, el darrer torneig de Grand Slam de la temporada, com a número u del rànquing mundial ATP, en el qual ha superat amb facilitat el suís Roger Federer. L'illenc anirà a les totes per tal d'aconseguir l'únic gran torneig que no té a la vitrina. El mallorquí debutarà avui inaugurant la sessió nocturna de la segona jornada. El jugador illenc es veurà les cares amb el rus Teimuraz Gabashvili a partir de la una de la matinada de dimecres en horari espanyol. A més de Nadal, començarà la seva participació a Flushing Meadows la major part dels representants espanyols.

La jornada

L'alacantí Juan Carlos Ferrero resolgué per la via ràpida el debut en l'Obert dels Estats Units i superà l'eslovac Martin Klizan per 6-1, 6-3 i 6-0, un resultat que li va permetre accedir a la segona ronda del torneig nord-americà.
Ferrero necessità només una hora i 25 minuts per imposar-se a un rival que arribà al quadre principal des de la fase prèvia i que estava perdut a la llista de l'ATP gairebé en el lloc número 300. El d'Ontinyent s'enfrontarà en la segona eliminatòria amb el brasiler Ricardo Mello, que derrotà l'alemany Bjorn Phau per 6-4, 7-5, 4-6 i 7-6 en tres hores i 13 minuts.

El rus Nikolai Davidenko vencé el nord-americà Michael Russell per 6-4, 6-1 i 6-3 després de dues hores i 20 minuts de partit. Per la seva banda, el suec Robin Soderling s'imposà a l'austríac Andreas Haider-Maurer per 7-5, 6-3, 6-7, 5-7 i 6-4 al cap de tres hores i cinquanta minuts de joc. Quant a Andy Roddick, guanyà Stephane Robert per 6-3, 6-2 i 6-2.

Paraules clau:

L'opinió del lector

Advertiment

Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).

Normes d'ús

Avís legal

» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat

» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers

» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.

Opinions

AnteriorSiguiente
Pàgina 1 de 1
Per rafa, fa dervers d'un any
Fair Play, se te ve el plumero. Solo un pancatalanista ignorante y amargado puede sentir verguenza al ver jugar al mejor tenista del mundo.

Valoració: 0 menosmas
Per Fair play, fa dervers d'un any
Com si no hi anàs des que va començar a participar a tornejos. Si no anàs a les totes, mufant com els bous, no faria la vergonya que fa veure'l jugar a un esport tan elegant com és el tennis. En "Rafa" ha duit a les pistes els bramuls i els gestos grollers amb la seva celebració dels punts. Quan guanya un punt important pareix que ha fet un ou de dos vermells. Això no són maneres!
Valoració: 0 menosmas
AnteriorSiguiente
Pàgina 1 de 1
Vídeos
Noticia relacionada.
Tejeiro reconeix que es va crear una societat per pagar menys imposts
Publicada el 11/02/2012 per Europa Press a Ciutat
Portada
DB1dBa001.pdf