Balears | Part Forana

Una escola nova, però plena de deficiències

El col·legi públic Miquel Duran i Saurina s'estrenà fa només un any i mig

Antoni Pol | 09/03/2010 | Vistes: 263 vegades
Des que s'estrenà, l'ascensor del col·legi mai no s'ha pogut utilitzar. Foto: Antoni Pol

L'Associació de mares i pares (AMPA) del col·legi públic Miquel Duran, estrenat fa només un any i mig, ha enviat una carta a la Conselleria d'Educació i una altra a l'Ajuntament d'Inca en la qual exigeixen que "es reparin els defectes i les imperfeccions greus" que presenta el recinte. Al Govern li demanen que posi remei a les imperfeccions "pròpies de la construcció", com les goteres que hi ha a l'aula de l'escola matinera, al menjador, a l'entrada i en la junta de dilatació. També denuncien la falta de cobertes en els espais oberts, els defectes d'il·luminació (les aules no tenen cortines), la falta de mobiliari adequat per al professorat, la insuficient dotació de material informàtic i que el sistema de calefacció no funciona en algunes aules.

Manteniment

Pel que fa a l'Ajuntament d'Inca, la missiva de l'AMPA li exigeix que "de manera immediata" procedeixi a arreglar "els desperfectes propis del servei de manteniment". Les deficiències que enumeren són la posada en marxa de l'ascensor, que mai no ha estat en funcionament, la manca d'una alarma degudament connectada i "el manteniment continu, i no esporàdic", de les zones verdes del col·legi.

Paraules clau:

L'opinió del lector

Advertiment

Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).

Normes d'ús

Avís legal

» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat

» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers

» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.

Opinions

De moment no hi ha comentaris.

Vídeos
Noticia relacionada.
Tejeiro reconeix que es va crear una societat per pagar menys imposts
Publicada el 11/02/2012 per Europa Press a Ciutat
Portada
DB1dBa001.pdf