Balears | Polí­tica

Ramis aposta per conjugar «experiència» d'Estarás amb «valentia» de Delgado

Agències | 29/05/2008 | Vistes: 765 vegades

El secretari executiu de Comunicació del PP balear, Miquel Ramis, ha apostat avui per conjugar la «experiència» i la «prudència» de Rosa Estaràs amb els «principis», «valentia» i «força» de Carlos Delgado, pel que el partit, després del congrés regional de juliol, no hauria de prescindir de cap dels dos.

Així s'ha referit avui Ramis durant una roda de premsa als dos candidats a presidir el PP de les Illes i a la cita congressual del 5 de juliol.

«Això és el que tenc més clar de tot: no tenim per què prescindir» de les aportacions i dels valors de la presidenta del PP balear i del batle de Calviá perquè «tot ens fa falta», ha manifestat Ramis.

Per a l'exdelegat del Govern a les Balears, en el PP balear «caben persones de la valentia i de la força moral amb principis i conviccions, equivocats o no, de Carlos Delgado».

«Per atrevir-se a fer el que està fent Delgado, cal tenir valentia política, però això no és incompatible amb mantenir la unitat del PP», ha sentenciat Ramis.

Durant la seva habitual compareixença pública dels dijous, Ramis s'ha referit també a la «crisi» existents en el PP a nivell nacional, que ha assimilat a una procés gripal que el partit ha de passar.

Després del congrés nacional del PP de juny, on s'elegirà el nou president i la direcció del partit, l'objectiu -segons l'opinió de Ramis- ha de ser presentar un programa de govern dirigit a solucionar els problemes dels ciutadans i a guanyar les eleccions de 2011.

En l'actual situació, ha dit Ramis, s'ha de ser «prudents», «humils» i «generosos» per anteposar els interessos generals als particulars.

Notícies relacionades

Paraules clau:

L'opinió del lector

Advertiment

Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).

Normes d'ús

Avís legal

» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat

» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers

» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.

Opinions

De moment no hi ha comentaris.

Vídeos
Noticia relacionada.
Els Tejeiro apunten a Urdangarin i el seu exsoci
Publicada el 12/02/2012 per Enric Borràs a Polí­tica
Portada
DB1dBa001.pdf