Balears | Polí­tica

Mato veu “deplorable” la conducta de càrrecs del PP acusats de corrupció, que “sortiran del PP si es confirma”

Agències | 14/08/2008 | Vistes: 484 vegades

La vicesecretària general d'Organització del Partit Popular, Ana Mato, va qualificar avui de “deplorable” i de “rebutjable” la conducta de quatre alts càrrecs de l'anterior Govern del PP de les Balears, detinguts per la seva presumpta participació en la trama de corrupció en el Consorci Turisme Jove, i assegura que “sortiran del PP si així es confirma”.

“Prendrem les mesures adequades per a que aquelles persones que hagin exercit o adoptat comportaments que nosaltres consideram repudiables no estiguin dins del nostre partit”, va assegurar Mato en roda de premsa a Gènova en ser preguntada pel cas de corrupció a les Balears.

A més, Mato va subratllar el fet que no és un fet generalitzat sinó que “en un partit de 700.000 afiliats” succeeix “algunes vegades” i són “persones determinades”. “Sabem qui són i immediatament prendrem mesures sobre això”, va asseverar.

“Sembla que hi ha algunes qüestions de corrupció dins del PP de Balears, de la gestió anterior ja d'algun temps, i aquestes persones, sens dubte, sortiran del nostre partit si així es confirma”, va concloure.

Notícies relacionades

Paraules clau:

L'opinió del lector

Advertiment

Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).

Normes d'ús

Avís legal

» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat

» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers

» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.

Opinions

AnteriorSiguiente
Pàgina 1 de 1
Per albert, fa mes de 3 anys
Si això hagués passat a la inversa, i fossen gent del psoe o del bloc que estiguessin enfangats, el PP estaria demanant el cap de tots i cada un dels membres del PSOE. PP DIMISSIÓ EN BLOC DE TOTS!!!
Valoració:-2menosmas
AnteriorSiguiente
Pàgina 1 de 1
Vídeos
Noticia relacionada.
Artà i Capdepera també arruixen José Ramón Bauzá
Publicada el 25/05/2012 per Antoni Pol a Part Forana
Noticia relacionada.
Actors i actrius de les Illes s'uneixen contra el tancament d'hospitals
Publicada el 25/05/2012 per Antoni Agüera a Polí­tica
Portada
DB2dBa001.pdf