La línia Sindicat-Son Roca rep un certificat de qualitat
L'EMT és la primera empresa de Balears que obté aquest reconeixement pel servei, accessibilitat, confort i puntualitat
L'Empresa Municipal de Transports de Palma (EMT) va obtenir ahir dos certificats de qualitat Aenor per la seva gestió, que reconeixen la qualitat del servei que presta l'EMT. L'acte al qual va assistir la batlessa, Aina Calvo, es va dur a terme dins la jornada "Certificació de la qualitat del servei de transport de viatgers", que va organitzar l'EMT i l'Associació d'empreses gestores dels transports urbans col·lectius (Atuc). Durant la sessió, es va destacar que l'empresa municipal ha aconseguit els certificats Aenor d'acord amb els requeriments de les normes europees ISO de sistemes de gestió de la qualitat per haver certificat tots els processos, línies i departaments de l'empresa, des del primer contacte amb el client fins a la comprovació del seu grau de satisfacció, amb la qual cosa se certifica la qualitat del servei regular de transport col·lectiu de viatgers per via urbana.
Pel que fa a la norma, s'ha certificat la línia 8 (Sindicat-Son Roca), fet que suposa que l'EMT assumeix en aquesta ruta els compromisos d'accessibilitat, informació, puntualitat, atenció, confort, seguretat i impacte mediambiental. L'EMT és la primera empresa de transport de les Balears que obté aquesta certificació, una norma que defineix els criteris de qualitat que han de complir les organitzacions que vulguin estar a l'avantguarda en matèria d'eficiència de servei. Ambdues són normes internacionals reconegudes pels clients del transport públic. Cada vegada més comunitats autònomes exigeixen aquests certificats per poder optar a les concessions de línies de transport públic.
L'EMT ha organitzat per primera vegada la jornada anual de l'Associació d'empreses gestores dels transports urbans col·lectius (Atuc), que té lloc avui de 9.30 a 18.15 hores al Palma Aquàrium i a la qual assistiran més de 100 experts. Enguany, la jornada gira entorn de la "Certificació de la qualitat del servei de transport de viatgers" i la importància d'oferir un servei de transport públic de qualitat. Hi han assistit representants d'altres empreses municipals de transport com Metro Madrid, EMT València, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), Compañía Tranvías de San Sebastián, Metro Bilbao i representants sindicals, industrials i d'Aena, entre d'altres.
L'opinió del lector
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Opinions
Tejeiro reconeix que es va crear una societat per pagar menys imposts
Publicada el 11/02/2012 per Europa Press a Ciutat
- Notícies
- + Vistes
- + Comentades
- Darreres
- El PP diu que rebaixa el català perquè la llengua sigui “més estimada”
- “Volen fer espanyols a bufetades”
- L’OCB demana a Rotger que els ajudi a aturar la rebaixa del català
- Les darreres 39 vaqueries de Mallorca, a una passa de tancar
- Nova glopada de fred: vies tallades i sortides extraescolars suspeses

Menéame
Delicious
Yahoo
Tafanera