Balears | Polí­tica

“Gosálbez és un delinqüent, un miserable i un mentider”

Juan Francisco Gálvez (PP), exdirector general de Joventut, carrega contra el seu excompany de dins Turisme Jove que l'acusà de ser el cervell de la presumpta trama. “Aquest individu m'ha arruïnat la vida a mi i a tota la meva família”

Xavier Gispert | 31/08/2008 | Vistes: 975 vegades

L’enuig de Juan Francisco Gálvez (PP), expresident del Consorci Turisme Jove, amb el seu subordinat dins el Consorci Juan Francisco Gosálbez (PP) és evident. "És un delinqüent, un miserable i un mentider que m’ha arruïnat la vida a mi i a la meva família", digué ahir Gálvez a dBalears amb referència a la "confessió" de Gosálbez respecte al funcionament de la presumpta trama de corrupció política i econòmica.

El també exdirector general de Joventut parlà amb ràbia i indignació envers Gosálbez, que despús-ahir l’acusà de ser el cervell de la trama davant el jutge i els fiscals.

"Ho diu tot per treure’s la culpa", insistí Gálvez per recordar: "La meva situació econòmica és la que és, mentre que aquest delinqüent té no sé quantes empreses i una perruqueria al centre, com ja han dit els diaris". En canvi, es lamentà, "jo som un treballador humil que s’aixeca a les 6.45 cada dia, només tenc quatre boques per alimentar". "De fet, tenc la casa en venda perquè no puc pagar la hipoteca i me n’he d’anar de lloguer", apuntà.

Així de contundent s’expressava Gálvez, qui assegurà que "confia" en l’acció de la Justícia. "Esper que els fiscals investiguin i actuïn amb continència, jo hi confii".

Tant Gálvez com Gosálbez estan imputats en el cas Turisme Jove, però el segon estava subordinat al primer dins el Consorci, ja que només era el cap de Serveis i Manteniment. Tot i així, fins ara la Fiscalia ha mantingut la tesi que Gosálbez era el cap de la trama i els seus superiors el deixaven fer. Més enllà dels suposats delictes, respecte a la manca de controls al Consorci, Gálvez també es mostrà molt clar i s’exculpà de qualsevol responsabilitat: "la meva funció com a president era mínima, tenia zero funcions administratives, absolutament cap, tal com es pot llegir als estatuts".

A més, afegí Gálvez, "pensava que podia confiar en Gosálbez" i hi havia una sèrie d’auditories que jo repassava i on "mai no vaig trobar res de sospitós". L’expresident del Consorci recordà també que qui havia de controlar els comptes era el gerent, Damià Amengual, imputat també en el cas.

Pel que fa al suport que li ha donat el PP, Gálvez assegurà se sentia "secundat" pel partit. De fet, explicà, ningú no el convidà a fugir del PP, sinó que ell cridà personalment a Guillem Estarellas per dir-li que se n’anava un temps per la situació.

D’altra banda, Gosálbez parlà també en la seva declaració de l’exconseller Joan Flaquer i l’exaltcàrrec del Govern Ventura Blach, lligant-los a empresaris imputats en el cas. Tots dos recordaren ahir que l’única relació que hi tenen és que la filla d’aquest empresari va a l’escola de la filla de Flaquer i el director del centre educatiu és Ventura Blach. Però tots dos neguen haver intervingut mai per beneficiar-lo a l’Administració.

Notícies relacionades

Paraules clau:

L'opinió del lector

Advertiment

Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).

Normes d'ús

Avís legal

» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat

» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers

» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.

Opinions

AnteriorSiguiente
Pàgina 1 de 1
Per chiquitet de l'hospitalet, fa mes de 3 anys
Esto no lo arregla ni Perry Mason, pecadoooooooor de la pradera, ahh
Valoració:0menosmas
Per Joan M., fa mes de 3 anys
¡Que se peguen!¡Que se peguen!.........
Valoració:0menosmas
Per Joan racing, fa mes de 3 anys
Qualcú vol estirar sa "manta", mem qui serà es valent. No hi ha premi de consolació.
Valoració:0menosmas
Per En Gostí Lladre, fa mes de 3 anys
El gallet de brega (gallet foraster que deim a la vila) d'aquest fatxenda ja ha tret els esperons!!
Valoració:0menosmas
AnteriorSiguiente
Pàgina 1 de 1
Vídeos
Noticia relacionada.
Artà i Capdepera també arruixen José Ramón Bauzá
Publicada el 25/05/2012 per Antoni Pol a Part Forana
Noticia relacionada.
Actors i actrius de les Illes s'uneixen contra el tancament d'hospitals
Publicada el 25/05/2012 per Antoni Agüera a Polí­tica
Portada
DB2dBa001.pdf