El PP critica la proposta d'Antich a UM per aconseguir la presidència del Parlament
Francesc Fiol considera que la maniobra reflecteix el deteriorament del Govern
El portaveu del PP en el Parlament, Francesc Fiol, ha titllat avui d'insòlit que el president del Govern, Francesc Antich, hagi ofert la vicepresidència de la Cambra balear a UM quan els va expulsar del Govern fa menys d'un mes. Fiol ha entès aquest fet és un reflex de l'ambient de deteriorament existent a l'Executiu.
Fiol ha avançat que el seu partit demà no proposarà el seu candidat ja que saben que no guanyarà, malgrat que "amb majoria simple haguéssim guanyat", ha recordat. No obstant això, el 'popular' no ha volgut revelar quin era el nom de l'aspirant a la presidència per part del seu partit.
El ple del Parlament acollirà demà, a partir de les 11.00 hores, la presa de possessió de Maria Antònia Sureda com a nova diputada i l'elecció de la socialista Aina Rado, fins ara vicepresidenta primera de la institució, com a nova presidenta de la Cambra, després de la dimissió del càrrec de Maria Antònia Munar.
La votació de Rado tindrà lloc després que UM hagi revelat que recolzarà la proposta del PSOE i Bloc perquè aquesta sigui la presidenta a canvi de la qual la diputada del partit regionalista, Isabel Alemany, ocupi la vicepresidència primera de la Cambra.
L'opinió del lector
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Opinions
Gran escridassada a Bauzá a Manacor
Publicada el 16/05/2012 per Antoni Pol a Part Forana
Govern i oposició condemnen els “actes violents” contra Bauzá
Publicada el 17/05/2012 per Quim Torres a Part Forana
- Notícies
- + Vistes
- + Comentades
- Darreres

Menéame
Delicious
Yahoo
Tafanera