El PP ofereix recolzar Antich si trenca amb el pacte
Malgrat això, el president popular José Ramón Bauzá apunta que els populars no entrarien a formar part del govern
El president del PP balear, José Ramón Bauzá, ha manifestat avui la seva intenció de recolzar el president del Govern balear, Francesc Antich, davant la crisi política i institucional que viu l'executiu, però amb la "condició bàsica" que trenqui amb el "pacte d'esquerres".
En tot cas, ha dit Bauzá en roda de premsa, si PP i PSOE arribassin a aquest acord, els populars no entrarien a formar part del govern balear al costat dels socialistes: "Això és ciència-ficció", ha subratllat el dirigent del PP sobre això.
"Cada dia que passa és un dia més dramàtic per a les institucions i per als ciutadans de les Balears", ha dit Bauzá, que ha assenyalat que l'actitud del PP serà fins al final de la legislatura de "responsabilitat" i de "donar estabilitat" a la societat.
L'opinió del lector
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Opinions
No tenen maleïda vergonya, ni uns ni altres.
A cagar tots!
Segons jo ho pens,es partits donen a la gent lo que creuen que vol perque els segueixin votant. Si la gent vota a qui fa mes renou (i realment s'en fot des projectes politics, o de si els cumpleixen o no), lo mes normal es que tenguem politics que domes fan renou.
O potser que lo que volem es que votant a qualsevol,sense informar-mos, tenim dret a uns bons politics ????. Consti que em referesc a la majoria de la gent, no tothom. Supos que hi ha una minima minoria de mallorquins que se prenen en serio sa politica,i voten pensant en l'interes general iel mig-llarg termini. Quina es la proporcio? -> basta mirar es pesos des partits politics que governen, perque son proporcionals a la gent que els ha votat.
Gran escridassada a Bauzá a Manacor
Publicada el 16/05/2012 per Antoni Pol a Part Forana
Govern i oposició condemnen els “actes violents” contra Bauzá
Publicada el 17/05/2012 per Quim Torres a Part Forana
- Notícies
- + Vistes
- + Comentades
- Darreres

Menéame
Delicious
Yahoo
Tafanera