El Govern vol tancar la compra del Lluís Sitjar aquest mandat
Vives diu que no es mourà de les taxacions de Cort i que com a màxim disposa de 18,5 milions per a tota l'operació. La negociació amb els propietaris i el concurs per a la creació del projecte es faran en paral·lel
El Govern aspira a comprar aquest mandat els terrenys del Lluís Sitjar per tenir en un punt sense retorn el projecte del recinte firal. "Vist el que queda de legislatura, l'objectiu és tenir els terrenys adquirits i un projecte viable abans de les pròximes eleccions", va reconèixer ahir la consellera de Comerç, Francesca Vives. Amb la batlessa, Aina Calvo, la consellera donà a conèixer ahir una idea de com quedaria l'entorn del Lluís Sitjar en el supòsit que el Govern arribàs a tancar un acord amb els copropietaris de l'estadi per adquirir aquest terreny.
Vives i Calvo varen insistir que la negociació amb els propietaris del vell camp es basarà en les taxacions aportades per Cort, que xifrava entre 15,9 i 17,5 milions d'euros el preu dels terrenys, incloent-hi la demolició de l'estadi. L'operació de compra, segons Calvo, es farà en paral·lel a la convocatòria dels concursos per a la creació del nou espai, la construcció del recinte firal i la nova seu de la Conselleria. "D'aquestes taxacions no ens podem moure", va repetir Vives.
A pesar que els propietaris ja han avançat que l'oferta és "insuficient", tant Calvo com Vives confien, a l'hora de les negociacions, que l'interès general prevalgui per sobre dels particulars. Vives recordà que el seu departament té un màxim de 18,5 milions per a aquesta operació, la mateixa quantitat que hi havia prevista en el concurs que va quedar desert després que Cort informàs negativament sobre el solar de Son Bordoy. En referència a això, la consellera va aclarir que Cort i Govern van de la mà en el projecte i que l'estadi Lluís Sitjar és una bona opció.
L'opinió del lector
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Opinions
De moment no hi ha comentaris.
Tejeiro reconeix que es va crear una societat per pagar menys imposts
Publicada el 11/02/2012 per Europa Press a Ciutat
- Notícies
- + Vistes
- + Comentades
- Darreres
- El PP diu que rebaixa el català perquè la llengua sigui “més estimada”
- “Volen fer espanyols a bufetades”
- L’OCB demana a Rotger que els ajudi a aturar la rebaixa del català
- Les darreres 39 vaqueries de Mallorca, a una passa de tancar
- Nova glopada de fred: vies tallades i sortides extraescolars suspeses

Menéame
Delicious
Yahoo
Tafanera