Balears | Polí­tica

El jutge decreta per al testaferro de Vicens presó eludible amb fiança de 200.000 euros

Agències | 22/12/2009 | Vistes: 664 vegades

El magistrat del Jutjat d'Instrucció número 2 de Palma, Juan Ignacio Lope Sola, ha decretat aquest migdia presó eludible amb una fiança de 200.000 euros per al presumpte testaferro de l'exconseller de Territori del Consell de Mallorca Bartomeu Vicens, Alfredo Conde.

Vicens i Comte han declarat aquest matí en el marc de la investigació que s'està realitzant entorn de la coneguda com "Operació Maquillatge", una peça separada del cas "Són Oms" que investiga una presumpta desviació de fons púbics des del Consell de Mallorca per mitjà de subvencions o contractes irregulars.

Després de la declaració, el fiscal anticorrupció Joan Carrau ha demanat presó preventiva per al presumpte testaferro Conde, eludible sota una fiança de 300.000 euros, sol·licitud sobre la qual s'ha pronunciat el magistrat aquest migdia.

El dia d'avui ha arribat al Jutjat d'Instrucció número 2 de Palma, en el qual tenen lloc les compareixences, la notificació del Parlament balear en la qual se certifica la dimissió de Vicens com a diputat, pel que ja ha deixat oficialment de ser aforat i poden dictar-se mesures cautelars contra ell en aquests jutjats.

Vicens haurà de tornar a comparèixer davant del jutge a les 17.00 hores d'avui perquè el jutge dicti les mesures cautelars.

L'esposa de Conde estava també citada per comparèixer davant del jutge avui per la mateixa causa i s'ha acollit al seu dret a no declarar.

Aquesta tarda declararà el president d'Unió Mallorquina, Miquel Angel Flaquer, dins del mateix procés judicial.

Notícies relacionades

Paraules clau:

L'opinió del lector

Advertiment

Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).

Normes d'ús

Avís legal

» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat

» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers

» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.

Opinions

AnteriorSiguiente
Pàgina 1 de 1
Per Kalodian, fa mes de 2 anys
Els que no hem vist mai 200.000 euros , voldriem saber senyors jutges d'on surten, perquè el sou dels polítics no donen per a tant.
Cercau el cap del fil i veureu que qui paga mana.
Valoració: 2 menosmas
Per Crits, fa mes de 2 anys
...pobra dona! No dèu gosar anar-hi perquè no dèu sebre què ha de dir...

...quantíssims damnificats!
Valoració: 0 menosmas
AnteriorSiguiente
Pàgina 1 de 1
Vídeos
Noticia relacionada.
Els guinyols de Canal+ França es burlen de Rafel Nadal
Publicada el 08/02/2012 per Otr/Press a Poliesportiu
Portada
DB1dBa001.pdf