Balears | Política

El jutge decreta per al testaferro de Vicens presó eludible amb fiança de 200.000 euros

Agències | 22/12/2009 | Vistes: 389

El magistrat del Jutjat d'Instrucció número 2 de Palma, Juan Ignacio Lope Sola, ha decretat aquest migdia presó eludible amb una fiança de 200.000 euros per al presumpte testaferro de l'exconseller de Territori del Consell de Mallorca Bartomeu Vicens, Alfredo Conde.

Vicens i Comte han declarat aquest matí en el marc de la investigació que s'està realitzant entorn de la coneguda com "Operació Maquillatge", una peça separada del cas "Són Oms" que investiga una presumpta desviació de fons púbics des del Consell de Mallorca per mitjà de subvencions o contractes irregulars.

Després de la declaració, el fiscal anticorrupció Joan Carrau ha demanat presó preventiva per al presumpte testaferro Conde, eludible sota una fiança de 300.000 euros, sol·licitud sobre la qual s'ha pronunciat el magistrat aquest migdia.

El dia d'avui ha arribat al Jutjat d'Instrucció número 2 de Palma, en el qual tenen lloc les compareixences, la notificació del Parlament balear en la qual se certifica la dimissió de Vicens com a diputat, pel que ja ha deixat oficialment de ser aforat i poden dictar-se mesures cautelars contra ell en aquests jutjats.

Vicens haurà de tornar a comparèixer davant del jutge a les 17.00 hores d'avui perquè el jutge dicti les mesures cautelars.

L'esposa de Conde estava també citada per comparèixer davant del jutge avui per la mateixa causa i s'ha acollit al seu dret a no declarar.

Aquesta tarda declararà el president d'Unió Mallorquina, Miquel Angel Flaquer, dins del mateix procés judicial.

Notícies relacionades

Paraules clau:

L'opinió del lector

Opinions

Pàgina 1 de 1

Els que no hem vist mai 200.000 euros , voldriem saber senyors jutges d'on surten, perquè el sou dels polítics no donen per a tant.
Cercau el cap del fil i veureu que qui paga mana.

Kalodian, fa 9 mesos
Valoració: 0 Comentari dolentComentari bo

...pobra dona! No dèu gosar anar-hi perquè no dèu sebre què ha de dir...

...quantíssims damnificats!

Crits, fa 9 mesos
Valoració: 1 Comentari dolentComentari bo
Pàgina 1 de 1
Vídeos
Noticia relacionada.
ETA torna a fer callar les armes
Publicada el 06/09/2010 per Agències a Estat
Noticia relacionada.
Foc i caos a Son Valentí
Publicada el 07/09/2010 per J.J. a Crònica Negra
Enquesta

És una bona idea apujar de 14 a 15 anys l'edat per menar ciclomotors?